stilissima.pl

Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.

Regulamin

REGULAMIN
Sklepu Internetowego stilissima.pl

Niniejszy regulamin określa szczegółowe zasady korzystania ze Sklepu Internetowego stilissima.pl, w tym dokonywania zakupów, a także kwestie wykonywania prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy oraz składania i rozpatrywania reklamacji. Przed dokonaniem zakupu Klient zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem oraz zaakceptować jego treść.

Postanowienia ogólne
§ 1.

Sklep Internetowy stilissima.pl, działający pod adresem internetowym stilissima.pl, jest prowadzony przez Michała Bielańskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Michał Bielański Usługi Marketingowe, w Warszawie przy ul. Poborzańskiej 2/17, 03-368 Warszawa, NIP: 5242910300, REGON: 387626656, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Klient może kontaktować się ze Sprzedającym pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: bok@stilissima.pl.

Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące definicje:

– Klient osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu, w szczególności dokonuje zakupu w Sklepie

Konsument Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową

Sklep / Sklep Internetowy / Sklep stilissima.pl prowadzony przez Sprzedającego sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.stilissima.pl

– Sprzedający Michał Bielański, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Michał Bielański Usługi Marketingowe, w Warszawie przy ul. Poborzańskiej 2/17, 03-368 Warszawa, NIP: 5242910300, REGON: 387626656, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

– Promocja–  rabaty, promocje i obniżki cen. Przy produktach objętych Promocją, wyświetlana jest w sposób automatyczny, najniższa cena z ostatnich 30 dni, przed Promocją

Cena – ceny produktów w sklepie internetowym stilissima.pl są stałe w danym czasie i nie wpływają na nie żadne algorytmy ustalania cen niezależnie jak klient trafia na stronę, jakich przeglądarek używa. Na Ceny nie mają wpływu czynniki behawioralne, wiek, płeć, wykształcenie etc. 

NewsletterRegularne, elektroniczne wysyłanie wiadomości do Subskrybentów, zawierających informacje handlowe, promocje i spersonalizowane oferty handlowe. Klient ma prawo do zrezygnowania z Newsletter’u w dozwolonym momencie, tak samo jak może do niego dołączyć. Po rezygnacji z Newslettera, klient ma możliwość ponownego dołączenia do listy Subskrybentów Newslettera.

SubskrybentKlient, lub osoba fizyczna, która zapisała się do Newsletter, akceptując Regulamin i Politykę Prywatności. 

§2.

W celu korzystania ze Sklepu możliwe jest utworzenie dla Klienta indywidualnego konta (rejestracja).

Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do przeglądania asortymentu, rejestracji oraz składania zamówień, konieczne jest posiadanie urządzenia umożliwiającego połączenie z siecią Internet, z zainstalowaną przeglądarką internetową (Google Chrome, Microsoft Edge, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari).

Do rejestracji konta oraz składania zamówień konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (adres e-mail).

W ramach korzystania ze Sklepu zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest także wykorzystywanie Sklepu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem.

§3.

Wszystkie towary oferowane w Sklepie stilissima.pl są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Sprzedający ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad fizycznych i prawnych.

§4.

Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

§5.

Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura, zależnie od wyboru Klienta, dokonanego przy składaniu zamówienia.

Paragon fiskalny dostarczany jest Klientowi wraz z towarem; faktura może być dostarczona Klientowi wraz z towarem albo w formie elektronicznej, zależnie od wyboru Klienta, dokonanego przy składaniu zamówienia.

Płatności i dostawa
§ 6.

Możliwe są następujące formy płatności:

przelewem tradycyjnym;

– płatność u kuriera, lub w punkcie odbioru w przypadku wyboru płatności za pobraniem,

przelewem dokonywanym poprzez aplikację: PayU.

-Dostępne formy płatności to:

-Karty płatnicze

– Blik

– ApplePay

– GooglePay

-W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

-W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta przy pomocy: BLIK, GooglePay, ApplePay sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy podany przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

-Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Klient może zamówić zarówno towar, który w chwili składania zamówienia znajduje się w magazynie, jak i towar na zamówienie (tj. towar, który w chwili składania zamówienia nie znajduje się w magazynie).

Towar, który w chwili składania zamówienia znajduje się w magazynie wysyłany jest z magazynu w ciągu od 1 do maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zaksięgowania przelewu za zamówienie na rachunku bankowym Sprzedającego.

Towar na zamówienie wysyłany jest w ciągu maksymalnie 21 dni od dnia zaksięgowania przelewu za zamówienie na rachunku bankowym Sprzedającego. Jeżeli okres oczekiwania Klienta na towar na zamówienie jest dłuższy niż 7 dni, Sprzedający poinformuje o tym Klienta telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail.

W przypadku, gdy jedno zamówienie obejmuje zarówno towar, który w chwili składania zamówienia znajduje się w magazynie, jak i towar na zamówienie, wszystkie towary zostaną wysłane z magazynu łącznie, w ciągu maksymalnie 21 dni od dnia zaksięgowania przelewu za zamówienie na rachunku bankowym Sprzedającego.

Dostarczenie towaru następuje zazwyczaj:

w przypadku przesyłki krajowej – za pośrednictwem firmy kurierskiej – w ciągu 2-5 dni po dokonaniu wysyłki z magazynu,

Odstąpienie od umowy
§ 7.

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu (bądź ostatniego z produktów, jeżeli dostarczane były osobno, partiami lub w częściach) bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni:

– od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie nabywanej rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy (tj. dnia odbioru towaru),

– w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno – od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy,

– w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach – od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części,

– w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony – od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: zwroty@stilissima.pl). Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy zawartego w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683), jednak nie jest to obowiązkowe.

Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu.

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający otrzymał oświadczenie o odstąpieniu przez Konsumenta od umowy.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

– Zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie za okazaniem dowodu zakupu np.: 

–  paragon fiskalny, dołączony do zwracanego zamówienia,

– inne dowody zakupu, załączone do oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru, odsyłając go na adres Sprzedającego niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli towar zostanie odesłany przed upływem 14 dni.

Koszty zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Konsument.

Sprzedający nie przyjmuje i nie zwraca opłat za przesyłki wysłane do niego za pobraniem.

W przypadku odstąpienia od umowy Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Gwarancje, rękojmia i reklamacje
§ 8.

Każdy towar objęty jest gwarancją udzieloną przez producenta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej, dostarczanej Klientowi wraz z produktem.

Sprzedający nie udziela gwarancji na sprzedawane produkty ani nie świadczy usług posprzedażnych.

Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanej rzeczy z umową.

Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy Klientowi.

Reklamacje należy składać na piśmie na adres Sprzedającego lub pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@stilissima.pl.

W treści reklamacji należy wskazać, czy Klient korzysta z uprawnień wynikających z rękojmi czy z gwarancji oraz podać:

– dane Klienta (imię i nazwisko lub nazwa oraz dane kontaktowe);

– dane identyfikujące towar (nazwa produktu oraz numer i data zamówienia);

– opis wady towaru (powód reklamacji) oraz treść żądania Klienta.

O rozpatrzeniu reklamacji Konsument będzie poinformowany w terminie 14 dni.

Dane osobowe
§ 9.

– Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta oraz korzystania ze Sklepu. Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Sprzedającego (administrator danych), zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. 2018, poz. 1000, ze zm.).

Klient może udzielić zgody na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta lub korzystania ze sklepu w celach marketingowych (marketing usług własnych Sprzedającego w formie elektronicznej – newsletter wysyłany na wskazany adres e-mail Klienta).

– Szczegółowy zakres informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klienta znajduje się w zakładce „Polityka prywatności” i “Polityka plików Cookies”.

Opinie o produktach
§ 10.

– Sprzedawca oświadcza że od dnia 28 maja w związku z wejściem w życie w całej Europie rozporządzenia prawnego (z transpozycją dyrektywy (UE) 2019/2161 do prawa krajowego) dotyczącego opinii: przedsiębiorcy, którzy udostępniają opinie, muszą poinformować, czy i w jaki sposób zapewniono, aby publikowane opinie pochodziły od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli. Środki podjęte w tym celu muszą być konkretnie wymienione.

– Oświadczamy że opinie zamieszczone na naszej stronie pochodzą od rzeczywistych klientów którzy zakupili i używali nasze produkty. Opinie zostały wystawione zgodnie z przesłaną prośba o ich wystawienie po potwierdzeniu że towar dotarł do klienta. Przewidujemy możliwość importowania opinii zamieszczonych w zakładce Google w dziale wizytówki naszej firmy, oraz profili firmowych naszej firmy na platformach Meta (Facebook, Instagram), Ceneo, Opineo, Allegro . Obiecujemy dopełnić wszelkich formalności i starań by opinie były rzeczywiste i odpowiadały prawdzie a te wystawione nienależycie były usuwane.

Newsletter

§ 11.

– Klient zapisując się do Newslettera, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta, zgodnie z treścią Polityki prywatności.

– Klient zapisując się do Newslettera, wyraża zgodę na wysyłanie Klientowi informacji marketingowych, i personalizowanych promocji opartych o wcześniej złożone zamówienia.

– Klient korzystając z promocji związanej z zapisaniem się do Newsletter, akceptuje Regulamin i Politykę prywatności.

– Promocja “Zapisz się do Newslettera i otrzymaj 10% rabatu na pierwsze zakupy!” zwanego dalej “Promocją Newsletter”, polega na przekazaniu Klientowi, po zapisaniu się do Newslettera, drogą mailową, na wskazany adres, kodu rabatowego na 10% wartości pierwszego zamówienia w sklepie.

– Promocja Newsletter nie dotyczy produktów objętych już promocją.

– Promocja Newsletter, dotyczy jedynie produktów. Rabatowi nie podlegają inne usługi związane z Zamówieniem. 

– Promocja Newsletter, jest jednorazową promocją dla nowego Klienta. Klient może skorzystać z tej promocji tylko raz, przy pierwszym zamówieniu. Klient nie może korzystać z wielu adresów e-mail, w celu uzyskania kodu rabatowego na kolejne zamówienia składane przez Klienta w Sklepie. 

– Sprzedający, w przypadku wykrycia, używania przez Klienta wielu adresów e-mail w celu odniesienia korzyści, czyli otrzymania dodatkowego kodu w Promocji Newsletter, ma prawo nie uznać kodu w danym zamówieniu, a w skrajnych przypadkach naruszeń Regulamin, odmówić Sprzedaży Klientowi. 

Postanowienia końcowe
§ 12.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 459, ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219).

Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów pomiędzy Klientem niebędącym Konsumentem a Sprzedającym jest sąd właściwy dla Sprzedającego.

Sprzedający przewiduje możliwość skorzystania z następującego pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w relacji Sprzedającego z Konsumentami: zwrócenie się o rozstrzygnięcie sporu przez Stały Sąd Polubowny przy Mazowieckim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej, zgodnie z Regulaminem ww. sądu według stanu obowiązywania na dzień wniesienia sporu.

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 4 grudnia 2023 roku.

Tak szybko nas opuszczasz?

Czy wiesz że…

zapisując się do naszego newsletteru otrzymasz 10% rabatu na pierwsze zakupy?